Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1840 ggr
[VGN]
6/25/14, 2:05 PM

Hejhopp :)

Hejhej 🙂

Jag gick med här för att se om jag hittar människor att skapa intressanta diskussioner med och för att lära mig något. Djur, natur & människor och samspelet mellan dessa parter är intressant och något jag vill förstå på djupet.

Jag är 22år och gillar djupa diskussioner och samtal. Jag är vegan och är även intresserad av rawfood. Jag tror på att en växtbaserad kost kan göra mycket för miljön och även om man äter mat som har behållt mer av sin näring. Feminism och psykologi är intressanta ämnen och jag gillar att koppla samman olika ämnen för att se hur dessa samspelar med varandra.

Läsa böcker, träna Tai Chi, teater, träning & hälsa och inredning är saker jag ägnar mig åt vid sidan om när jag har lust 😃Jag har blivit mer intresserad av att tillverka och skapa saker på egen hand från grunden. Det kan vara att tillaga mat väldigt mycket från grunden med så få färdiga och processerade produkter som möjligt, snickra egna möbler, tillverka dekorativa föremål m.m. Jag har också börjat se tjusningen med att satsa mer på begagnade föremål 🥳

Om du undrar något är du välkommen att höra av dig 🙂Kärlek till alla❤️

Annons:
[mommo 12]
6/25/14, 2:16 PM
#1

Jag undrar vad du menade bara lite? Ibland fattar jag inte riktigt.

[VGN]
6/25/14, 2:21 PM
#2

#1

Jag förstår inte vad du menar. Vad är det du inte förstår och vad skulle jag kunna förtydliga? 🙂

tlover
6/25/14, 3:27 PM
#3

Välkommen hit 🙂

l'm back

[mommo 12]
6/25/14, 7:28 PM
#4

Ja, välkommen hit och jag förstår nu när jag läste en gång till. V Ä L K O M M E N

[VGN]
6/25/14, 7:39 PM
#5

Tackar! 😃

#4

Det är lätt hänt ibland. Inte självklart att man förstår första gången man läser något.

EmmaiNorr
6/26/14, 8:52 AM
#6

Välkommen 🙂

Annons:
[VGN]
6/26/14, 1:41 PM
#7

#6

Thank you! 🙂

[mommo 12]
7/5/14, 8:53 PM
#8

VGN, inte ofta jag har träffat mäniskor som heter så.

Upp till toppen
Annons: