Annons:
Etikettför-kropp-och-knopp
Läst 2370 ggr
VildaVittra
10/27/14, 3:16 AM

Sulor till skor

Var kan man köpa miljövänliga sulor? Menar både hela sulor och sådana där tunna som man kan sula om skor med.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
VildaVittra
10/27/14, 3:55 AM
#2

Ser att jag skrev otydligt, det är yttersulor jag söker, som man sular skor med. 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[LUV]
10/27/14, 4:06 AM
#3

jaha haha då blev det genast lite svårare att hitta! :)

VildaVittra
10/27/14, 4:08 AM
#4

Jo, jag har försökt googla på alla möjliga ord, men hittar bara om man köper typ 1000 st, fullt så många skor behöver jag inte.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[LUV]
10/27/14, 4:22 AM
#5

ja jag har googlat jag med, hittar verkligen ingenting!

Farwuq
10/27/14, 6:20 AM
#6

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Pialinn
11/1/14, 11:45 PM
#7

För många år sen hittade jag sulor hos en tysk skomakare.  Har du ingen i närheten du kan fråga?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

VildaVittra
11/2/14, 12:22 AM
#8

Nope, bor i skogen.🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Pialinn
11/2/14, 8:07 AM
#9

Har du ingen telefon, så du kan ringa och fråga?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

VildaVittra
11/2/14, 8:19 AM
#10

Jag kan fortfarande inte hämta dom. När jag åker till"stan" är det för att jag har läkarbesök. Efter det orkar jag ingenting.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Record
11/2/14, 9:02 AM
#11

#TS

Kanske kan någon läderverkstad passa? Eller sadelmakare, själv har jag för mig att materialet hette" Björnläder", här får du länkar till flera.

http://mora.cylex.se/l%C3%A4der.html

Pialinn
11/2/14, 10:15 AM
#12

Jag brukar få saker skickade till mej med posten.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Upp till toppen
Annons: