Hållbar livsstil iFokus

Hållbar livsstil

Etikettövrigt
Läst 1702 ggr
Azeman86
1

Kurser? Utbildning?

Finns det olika kurser/utbildningar som är bra att ha för självförsörjning? ex med slakt, odling osv. Och ta vara på olika saker från djuren, osv.

tlover
0

Jo det finns det vi går det då och då (tex senaste var att göra egen salva/schampoo/tvål, före det skinnberedning)

men för att kunna hjälpa dig måste vi veta var du bor, jag vet bara någorlunda om kurser i Västerbottens län tex

l'm back

VildaVittra
0

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Azeman86
0

Jag befinner mig just nu i Bollnäs som ligger i Gävleborgslän, men planerar och är antagligen på G att flytta ner till Åtvidaberg/Linköping hållet där pojkvännen finns. :)

Azeman86
0

#2 Den såg hemskt intressant ut!

VildaVittra
0

#4 Har för mig att det finns internat på den skolan.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

ThreeStars
0

#2 Vet du om den kursen fortsätter "år ut och år in"? Tusan att jag missade det! 😭

vallhund
0

De allra flesta folkhögskolor bor man på.

Den här medlemmen har läst nån skinn o ullutbildning. Att fixa egen ull är dyrt o svårt, fåren skall inte ha en massa böös i ullen o dessutom skall den tvättas.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

VildaVittra
0

#6 Ja, den har gått i flera år.

vallhund
0

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.