Hållbar livsstil iFokus

Hållbar livsstil

Etikett: övrigt
Läst 1704 ggr
VildaVittra
4

Någon mer som känner igen dig?

Nej, det är inte jag i videon, men det hade faktiskt kunnat vara det. 😊

http://tv.naturalnews.com/v.asp?v=EADC17C55558EC771C29B1DCA1C1EC92

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

tlover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

😃

Jag tycker om att se höns springa och böja sig ner och picka så man ser deras underkjolar…

Men jag pratar inte babyspråk med dom vad jag vet, däremot pratar jag med dom (eller sjunger för dom) varje dag, minst.

l'm back

VildaVittra
0

#1 Jag tackar för varje ägg jag får och kallar dom för mina bebisar. 😊

Och finns det något sötare än höns som springer fram så där klumpigt som höns gör?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

tlover
0

min man har just sett den och håller med

l'm back

VildaVittra
0

#3 Så det var bara att jag hade lite mer självinsikt än du?😎

tlover
0

#4 jag pratar inte ens babyspråk till bebisar så…

men som sagt pratar med dom gör jag… och vi planerar att skaffa getter

l'm back

Oregano
0

Haha, jag har inte ens höns, men känner igen mig ändå! Redan efter att ha skaffat bara 2 kaniner håller jag på att bli helt uppslukad. Jag kommer aldrig våga skaffa höns, för då är det nog kört för min del 😃

VildaVittra
0

Alltså, nätet är farligt. Satt och tittade på första avsnittet av Tudor monestery farm där de byggde en svinstia av sly, varpå jag direkt tänkte att jag skulle göra det där nästa år. Frågan är till vilken djurart. Funderar på ankor eller gäss. 😊