Hejhopp :)
Hejhej đ
Jag gick med hÀr för att se om jag hittar mÀnniskor att skapa intressanta diskussioner med och för att lÀra mig nÄgot. Djur, natur & mÀnniskor och samspelet mellan dessa parter Àr intressant och nÄgot jag vill förstÄ pÄ djupet.
Jag Àr 22Är och gillar djupa diskussioner och samtal. Jag Àr vegan och Àr Àven intresserad av rawfood. Jag tror pÄ att en vÀxtbaserad kost kan göra mycket för miljön och Àven om man Àter mat som har behÄllt mer av sin nÀring. Feminism och psykologi Àr intressanta Àmnen och jag gillar att koppla samman olika Àmnen för att se hur dessa samspelar med varandra.
LĂ€sa böcker, trĂ€na Tai Chi, teater, trĂ€ning & hĂ€lsa och inredning Ă€r saker jag Ă€gnar mig Ă„t vid sidan om nĂ€r jag har lust đJag har blivit mer intresserad av att tillverka och skapa saker pĂ„ egen hand frĂ„n grunden. Det kan vara att tillaga mat vĂ€ldigt mycket frĂ„n grunden med sĂ„ fĂ„ fĂ€rdiga och processerade produkter som möjligt, snickra egna möbler, tillverka dekorativa föremĂ„l m.m. Jag har ocksĂ„ börjat se tjusningen med att satsa mer pĂ„ begagnade föremĂ„l đ„ł
Om du undrar nĂ„got Ă€r du vĂ€lkommen att höra av dig đKĂ€rlek till allaâ€ïž
Jag undrar vad du menade bara lite? Ibland fattar jag inte riktigt.
Jag förstĂ„r inte vad du menar. Vad Ă€r det du inte förstĂ„r och vad skulle jag kunna förtydliga? đ
VĂ€lkommen hit đ
l'm back
Ja, vÀlkommen hit och jag förstÄr nu nÀr jag lÀste en gÄng till. V à L K O M M E N
Tackar! đ
Det Àr lÀtt hÀnt ibland. Inte sjÀlvklart att man förstÄr första gÄngen man lÀser nÄgot.
VĂ€lkommen đ
Thank you! đ
VGN, inte ofta jag har trÀffat mÀniskor som heter sÄ.