Hållbar livsstil iFokus

Hållbar livsstil

Etikettövrigt
Läst 2235 ggr
VildaVittra
0

Köpfri dag

Ni vet att det är en köpfri dag idag? 

Kommer du kunna hålla dig från att handla?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Fridaaaa
0

Ska handla en julklapp idag och sambon ska handla lite julklappar.
Så nope kommer inte bli 100% köpfri dag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[cicoccabim]
1

Nepp- det är även kattens dag, så det bidde lite aktiveringslek för henne, en sak man gömmer godis i och så får hon själv komma på hur man kommer åt det…

[Misanthropist]
0

Räknas mat och toapapper?

Marr
1

Jo idag behöver jag ej till stan för att handla, för klarade av det i går. Grannen köper med 1 liter grädde till mig.👍

Fast då har jag ju handlat ju…🤦‍♂️😃

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Stallmima
0

I dag kommer jag inte kunna hålla mig för att gå och handla tyvärr, det fattas lite i kylen här. Igår däremot vart inget inköpt så jag fick ta min köpfria dag igår  🙂 Sen handlar jag inte varje dag som tröst

kattöga
1

Jag har så många köpfria dagar i veckan så jag "flyttar" på denna köpfria dag…… för idag behöver skafferiet fyllas på….. 

Nej, visste inte att det finns nåt som heter "köpfri dag" ens…. 🙂.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Carrosh
0

Brukar ha sådana dagar ibland ändå, så idag blir det inte till att hålla på det. Men jag har inte mycket som jag verkligen måste handla idag heller, mer än lite livsmedel, så halvt om halvt kommer jag nog undan ändå. :)

#2 Kattens dag är imorgon. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

slarvigt
0

Oj då, jag som precis storhandlat… Men då behöver jag å andra sidan inte handla i ungefär en vecka framåt så jag tar mig några straffdagar för detta då ;)

[JeanetteK]
0

Nej det hade jag missat. Men jag har inte handlat idag. 😃Aj tusan… jo jag var ju till möllan och handlade djurfoder i morse….😭Bra minne… 😟

Knasper
0

Handlade i morse, ovetandes om dagen.

Brukar inte handla varje dag, så det blir en hel del handlingsfria dagar om året för mig. 🙂

tlover
0

Jag hade ingen aning om vilken dag det var, idag har det varit bestämt länge att jag och familjen skulle fara ut en sista gång innan jag får barn.

däremot shoppade jag inget utan det var fika på stan och middag på stan

l'm back

VildaVittra
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#11 Det närmar sig verkligen nu! Du ska veta att jag faktiskt känner mig ansvarig för att du blev på smällen. Något så här såg det ut när jag hörde om ditt positiva svar (förutom vrålet inne på gravid). 😃

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Carrosh
0

Åh, Carlton! ❤️

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Atropa
0

Dessvärre köpte jag pre-workout, var på fitnessfestivalen i göteborg och kunde inte stå emot :( men idag blir det ingen shopping, vilket gör så jag tar igen gårdagen tekniskt sätt haha

[JeanetteK]
0

#11 Det är en mycket okej anledning till att ha handlat! 

#12 Det var längesen! Maken gör en grym imitation av Carlton-dansen! 😂

[Thiah]
0

Blev faktiskt inget handlat igår. :)

tlover
0

#12 Ja det är svårt att fatta, om bara en månad (+/- 2 veckor) så håller jag nog mitt eget barn i min famn, just därför känner man sig ju inte alls redo.

Vem var Will Smith? Jag gissar nån av katterna 😃

l'm back

jossa5
0

Hade inte en köpfri dag den 29, men har det lite nu och då iallafall. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

tlover
1

Jag tycker inte det var så hemskt att man köpte på den "köpfria dagen" de flesta dagar köper man ju ändå inget.

l'm back