Hållbar livsstil iFokus

Hållbar livsstil

Etikettövrigt
Läst 2840 ggr
Stephanie
2

Danska bonden

Den där danska bonden (100% bonde?), vet ni om det går att se de första säsongerna med svensk textning? Jag är för dålig på danska! 😃

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

tlover
1

Vi har sökt men inte hittat nått 😕

l'm back

Stephanie
1

Skit också 😕 Det är såå kul att kolla på, men det hade varit ännu bättre om man förstod vad han sa!

tlover
0

#3 Fast TS (och jag och min man för den delen) vill ju ha svensk text också.

l'm back

Stephanie
0

Ja, det är texten jag saknar :(

Record
0

#tlover

SVT play har alla avsnitten till juni 2015…men texten på svenska får du bara  genom"199" text-TV, tänk så fiffiga de är när de inte textar i filmen. Textfilen körs samtidigt , men endast via TV.

VildaVittra
0

#6 Vart då? Ser inte programmet på play.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Stephanie
0

Jag hittar inte heller programmet på SVT play… Sen tror jag inte att SVT har de tidigaste säsongerna heller? Dom är väl inne på säsong 12 eller nåt nu?

VildaVittra
2

#8 Om du klickar på länkarna så kommer du se att det inte finns något där.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Record
1

Har kollat tidigare att det skall finnas, men när ja nu inte kan starta den trots att det står att det är 206 dagar kvar att titta, till fram i juni 2015. måste det vara ett tillfälligt fel. Ta länken på #3 istället.

VildaVittra
1

#11 De är otextade.

Stephanie
0

Själva poängen är alltså att jag vill ha dem textade. Själva avsnitten hittar man lätt på Youtube etc. 🙂 Och framförallt att jag vill se de första säsongerna.

VildaVittra
0

Vi får väl alla mejla svt:

"Vart vänder jag mig om jag vill önska ett program i repris?

Skriv till 

repris@svt.se

och skriv programnamnet i ämnesraden. Vi som planerar SVT:s utbud tar emot ditt önskemål, men eftersom vi får ett stort antal reprisönskemål har vi inte möjlighet att svara på alla mej."

Denna kommentar har tagits bort.
Stephanie
0

Skojar du med mig?

Stephanie
2

Ah, jag tror jag förstår problemet. Du har stannat i utvecklingen, medan tekniken har gått vidare. Nu finns det nämligen fler sätt än text-tv att få textat. Visste du att man dessutom kan titta på film via datorn och till och med telefonen!? 🙂

Denna kommentar har tagits bort.
Zabbio
0

*såg att kommentarer tagits bort*

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[JeanetteK]
1

#19 Jag med efter ett tag. Hängde inte alls med först. 🤪

Zabbio
0

hehe nä, tänkte va f-n..? så tyket :P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[JeanetteK]
0

#21 Ja precis! 😂

VildaVittra
1

Nu har jag ställt frågan till svt.

http://www.svt.se/tittarservice/fraga-oss/dialog/694444