Matsmart.se?
Vad tror ni om det här? Det låter ju riktigt bra …
Mamma har beställt därifrån. Kom hem snabbt och bra paketerat allting.
Men jag själv har inte mycket nytta av sidan men bra för dem som köper mycket av de varorna 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har också precis hittat dit och ska storhandla i månadsskiftet. 👍
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Vilken bra idé! Den ska jag absolut titta närmare på ikväll när jag har mer tid.
Tack för bra tips 🙂
Vi har beställt därifrån. Såvitt jag minns hade vi inget att klaga på.
Nu har jag skickat iväg min första beställning.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Vi har också handlat därifrån och var mycket nöjda.
"Om du ser någon utan ett leende - ge dem ett av dina!"
#5 Berätta hur det gick sen 🙂 Hur snabbt levererades det? Hur blev priset i förhållande till affärerna? Blev du nöjd?

Mvh Stephanie 

Idag hämtade jag paketet och vid utlämnandet fick vi anmäla skadan till DHL då kartongen var kladdig. De måste tappat det från hög höjd för burkarna i botten var mos och rispaketet hade fullständigt exploderat trots att allt var inlindat i bubbelplast. Det mesta gick att rädda även om mitt skafferi kommer lukta curry ett bra tag framöver.
Slutsats: Hur väl man än packar (för det var välpackat) så hjälper det inte om DHL spelar fotboll med paketet. 😎
Men klart prisvärt och allt var fräscht, kommer helt klart köpa fler gånger.
#8 Men vad irriterande! 😕

Mvh Stephanie 

Vad trist att du DHL lyckats ta sönder burkar och rispaket 😕 men jag är glad att du trots det var nöjd över varorna. och att de var prisvärda.
Jag hoppas få iväg en beställning snart så jag också får prova varorna.
Det gick hur smidigt som helst från matsmarts sida. De har återfört pengar på mitt konto både för de förstörda produkterna samt portot. Fast det är ju lite smart av dom att inte bara skicka hela produkter till mig, nu när jag beställde det igen själv så ramlade det ner en massa annat i kundvagnen också. 😎
DHL är en annan femma, men matsmart sa att dom ska ta "fighten" med dom. DHL-tanten sa åt mig att mejla in bilder, första problemet där var att hon angav en felaktig emailadress, men smart som jag är fick jag tag på den korrekta. Skickar in bilderna och får som svar att de vill ha bilder. 🤔 Svarar dom att det har dom fått och att jag dubbelkollat det. Det mejlet studsar tillbaka och det står att det inte går att leverera det, har försökt flera gånger.